Naszym klientom staramy się oferować jak najlepsze produkty i usługi. W przypadku gdy nie jesteś zadowolony z produktów, usiłujemy wypracować odpowiednie rozwiązanie alternatywne lub zaproponować Ci rekompensatę.

Zwrot pieniędzy jest możliwy w przypadku produktów, które nie są otwarte ani uszkodzone. Po ustaleniu wszystkich kwestii związanych ze zwrotem, odeślij do nas produkty, abyśmy mogli je sprawdzić. Jeżeli odesłane do nas produkty będą w dobrym stanie, zaproponujemy ich wymianę, kredyt w naszym sklepie lub zwrot pieniędzy. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi, chyba że ustaliliśmy inaczej.

Jeżeli otrzymasz produkt, który został uszkodzony w czasie wysyłki, skontaktuj się z nami w okresie do jednego tygodnia od otrzymania paczki. Uprzejmie prosimy o zrobienie zdjęcia danego produktu i wysłanie go za pośrednictwem formularza znajdującego się w zakładce „Kontakt”. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Prosimy nie odsyłać do nas żadnych produktów bez naszej wcześniejszej zgody.