Customer Service - Kontakt z nami

FAQ | Często zadawane pytania

Wybierz kategorię :

Zamawianie online

Czy wasze produkty są legalne w moim kraju?

Nie jesteśmy w stanie dostarczać informacji na temat legalności naszych produktów w Twoim kraju. Wysyłamy nasze towary do zbyt dużej ilości krajów, abyśmy byli w stanie na bieżąco monitorować co i gdzie jest legalne. Odpowiedzialność za sprawdzenie obowiązujących regulacji prawnych przed złożeniem zamówienia spoczywa na Tobie. Nie możemy ponosić żadnej odpowiedzialności, jeśli Twoja przesyłka zostanie zatrzymana przez służby celne. 

Jak mogę złożyć zamówienie?

  • Po prostu znajdź i wybierz produkty, które chcesz kupić
  • Dodaj wybrane produkty poprzez kliknięcie przycisku "Dodaj do Koszyka" oraz wybranie ilości
  • Kliknij "Złóż zamówienie", kiedy dokonałeś już wyboru
  • Następnie postępuj według instrukcji na stronie płatności

Będziesz musiał utworzyć konto, jeśli jeszcze go nie masz. Możesz to zrobić przed płatnością za zamówienie - kliknij link "Rejestruj Tutaj" przy zamawianiu.

Czy jest minimalna kwota zamówienia?

Tak, minimalna kwota zamówienia to 25 € (wliczając VAT).

Czy mogę zmienić zamówienie?

Z racji szybkości, z jaką wysyłane są przesyłki najprawdopodobniej nie będziesz mógł zmodyfikować swojego zamówienia po otrzymaniu przez nas Twojej płatności. Zamówienia realizujemy, gdy tylko płatność jest zaakceptowana. Jeśli musisz się skontaktować z obsługą klienta w kwestii Twojego zamówienia zrób to jak najszybciej, aby uniknąć komplikacji. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc, ale niczego nie możemy zagwarantować. 

Czy mogę powtórzyć wcześniejsze zamówienie?

Oczywiście! Przejdź do sekcji Historia Zamówień na swoim koncie i będziesz mógł ponowić dowolne wcześniejsze zamówienie. Po prostu kliknij przycisk "Zamów ponownie" obok odpowiedniego zamówienia i zostaniesz przekierowany od razu do strony płatności. Na tym etapie możesz dodać inne produkty albo od razu przejść do kasy. 

Jak mogę anulować zamówienie?

W zależności od statusu Twojej przesyłki, są dwa różne sposoby anulowania zamówienia, w zależności, czy zostało wysłana, czy wciąż jest przygotowywane.

  • Zamówienie jest przygotowywane: skontaktuj się z nami przy użyciu formularza kontaktowego znajdującego się poniżej - upewnij się, że jesteś zalogowany i że wybrałeś zamówienie, które chcesz anulować
  • Zamówienie zostało wysłane: na tym etapie niemożliwe jest anulowanie zamówienia, będziesz musiał je odesłać i dostać zwrot pieniędzy. Aby uzyskać dodatkowe instrukcje, jak tego dokonać kliknij link poniżej

Zobacz Zwroty

Cennik i Płatności

Jaka nazwa będzie widoczna na moim wyciągu z konta lub karty kredytowej?

Nazwa RQS nie będzie widoczna na wyciągu z konta lub karty kredytowej. Transakcja będzie widoczna pod nazwą:

Snorkel Spain

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

W sklepie internetowym Royal Queen Seeds możesz dokonać płatności na kilka sposobów:

  • Visa & Mastercard
  • Przelew bankowy
  • Bitcoin
  • Bitcanna

Po wybraniu metody płatności za zamówienie otrzymasz informacje, jak jej dokonać. Prosimy o staranne przestrzeganie tych instrukcji.

Jak zapłacić Kartą Kredytową

Możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą. Po prostu wprowadź numer swojej karty, jej datę ważności oraz trzycyfrowy kod zabezpieczający znajdujący się z tyłu Twojej karty. Procesowanie płatności kartą kredytową może trwać do 24 godzin. Po otrzymaniu płatności zaczniemy przygotowywać Twoje zamówienie.

Płatność na wyciągu z karty kredytowej będzie opiewać na: SLU

Nie jesteśmy w stanie przyjmować płatności przedpłaconymi kartami kredytowymi.

Jak zapłacić Przelewem Bankowym

Gdy już dokonasz wyboru produktów przejdź do koszyka i wybierz Przelew Bankowy jako formę płatności, aby potwierdzić zamówienie. Po potwierdzeniu zamówienia zostaną wyświetlone dane bankowe RQS.

Prosimy o wpisywanie numeru zamówienia w tytule przelewu, abyśmy mogli powiązać Twoją płatność z Twoim zamówieniem. Przelewy bankowe są najczęściej realizowane w terminie od 3 do 7 dni roboczych.

Jak zapłacić przy użyciu Bitcoin

Akceptujemy również płatności przez Bitcoin. Aby skorzystać z tej opcji postępuj według instrukcji podanych w linku poniżej.

Płatność Bitcoin

Czy mogę zapłacić przez Paypal?

Na tą chwilę nie możemy przyjąć płatności z Twojego konta Paypal. Polityka PayPal dotycząca produktów, które sprzedajemy nie pozwala in na umożliwienie tego rodzaju płatności w naszym sklepie internetowym.

Możesz zapłacić Kartą Kredytową, Przelewem Bankowym, poprzez Bitcoin, DialXS lub Sofort Banking.

Czy mogę zapłacić czekiem?

Niestety nie akceptujemy jakichkolwiek czeków.

Czy mogę zapłacić przekazem pieniężnym?

W tej chwili nie możemy przyjmować przekazów pieniężnych jako płatności za Twoje zamówienie.

Czy mogę Zapłacić przy Odbiorze?

Niestety, w tej chwili nie oferujemy możliwości płatności przy odbiorze przesyłki. 

Czy mogę dostać kupon zniżkowy?

Zrecenzuj nasz produkt i dostań kupon na 10% zniżki. Musisz być zalogowany i napisać recenzję na stronie produktu

Twoje kupony zniżkowe będą dostępne w zakładce Moje Kupony na Twoim Koncie RQS. Zwracamy uwagę, że kupony zniżkowe kupony procentowe nie łączą się ze sobą (możesz użyć jednego naraz), ale możesz je łączyć z kuponami gotówkowymi - to kupony, które mają przypisaną określoną wartość gotówkową.

Wysyłka i Dostawa

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak. Aby śledzić swoją przesyłkę postępuj zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w automatycznie wygenerowanym emailu, który otrzymasz po wysłaniu Twojej przesyłki. Po tym emailu śledzenie będzie zaktualizowane po dotarciu paczki do kraju przeznaczenia. Zdarza się, że może zająć to nawet do 5 dni roboczych.

Nie zdziw się, jeśli otrzymasz zamówienie, zanim będziesz mógł je wyśledzić!

Więcej informacji na temat wysyłki

Kiedy wyślecie moje zamówienie?

Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności. Wysyłek dokonujemy od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem oficjalnych świąt. Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone w piątek najprawdopodobniej zostanie wysłane w następny poniedziałek.

Więcej informacji na temat wysyłki

Czy przesyłki są dyskretne?

Wysyłamy nasze zamówienia w zwykłych pudełkach bez żadnych nalepek lub odniesień do naszych produktów i naszej firmy. Jedyne informacje na pudełku to informacje dotyczące dostawy.

Packages


Ale jeśli potrzebujesz jeszcze więcej dyskrecji, oferujemy również Dyskretne Opakowanie DVD w cenie 5€.

Więcej informacji na temat wysyłki

Czy wysyłamy do Twojego kraju?

Poniżej znajdziesz kompletną listę krajów, do których dokonujemy wysyłki:

Austria, Belgia, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy.

Nie wysyłamy do krajów nie zamieszczonych na powyższej liście.

Więcej informacji na temat wysyłki

Ile będzie kosztować wysyłka do mojego kraju?

Standardowa Wysyłka jest darmowa do wszystkich krajów, ale oferujemy Dyskretną Przesyłkę DVD za 5€. Twoja przesyłka może być zapakowana w opakowanie DVD w celu zapewnienia maksymalnej dyskrecji.

Więcej informacji na temat wysyłki

Czy wysyłacie na adresy skrytek pocztowych?

Wysyłki dokonujemy jedynie na prywatne, prawdziwe adresy. Nie wysyłamy do skrytek pocztowych, miejsc publicznych, Paczkomatów, punktów przekazowych, firm spedycyjnych i podobnych adresów.

Więcej informacji na temat wysyłki

Co to jest metoda wysyłki do UPS Access Point?

Sieć UPS Access Point to tysiące wygodnych miejsc dostawy, które mogą być wykorzystywane, kiedy nie ma Cię w domu, aby odebrać przesyłkę.

Wybierz lokalizację Access Point z interaktywnej mapy przy finalizowaniu zakupu i sprawdź jego godziny otwarcia, abyś mógł odebrać przesyłkę w dogodnym czasie. Kwota wysyłki będzie pokazana podczas potwierdzania zamówienia.

UPS zapewnia powiadomienia poprzez email i sms, kiedy Twoja przesyłka jest gotowa do odbioru.

Z jakiej firmy korzystacie przy wysyłce?

Wszystkie nasze paczki wysyła nasza partnerska firma wysyłkowa. Aby zapewnić jak najszybszą dostawę korzystają z różnych firm pocztowych. 

Więcej informacji na temat wysyłki

Czy muszę potwierdzić odbiór przesyłki podpisem?

Twój kurier dostarczy Twoją przesyłkę osobiście na podany adres dostawy. W przypadku Twojej nieobecności i gdy przesyłka nie mieści się w skrzynce pocztowej powinieneś otrzymać informacje, jak odebrać swoje zamówienie.

Jeśli Twoja paczka wróci do naszego magazynu skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.

Więcej informacji na temat wysyłki

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem swojego zamówienia?

Dostawa zamówienia zajmuje najczęściej od 3 do 7 dni roboczych. Dzień wysyłki potraktuj jako dzień 0 i pamiętaj, że soboty, niedziele i święta wolne od pracy nie liczą się jako dni robocze.

Prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta, jeśli nie otrzymałeś swojej przesyłki w ciągu 10 dni roboczych od wysłania.

Więcej informacji na temat wysyłki

Czy moja przesyłka zostanie poddana kontroli celnej?

Twoja paczka zawsze może zostać skontrolowane przez państwowe służby celne, niezależnie od wybranej przez Ciebie metody wysyłki.

Prosimy abyś pamiętał, iż mimo, że wysyłamy do Twojego kraju, nie możemy dostarczyć Ci informacji o statusie prawnym naszych produktów w Twoim kraju. Wysyłamy do takiej ilości krajów, że jest dla nas niemożliwością bycie na bieżąco z regulacjami prawnymi we wszystkich krajach.

Sprawdzenie lokalnych przepisów i norm prawnych należy do Ciebie. Nie możemy być odpowiedzialni, jeśli Twoja przesyłka zostanie zatrzymana przez służby celne.

Więcej informacji na temat wysyłki

Prywatność i Bezpieczeństwo

Czy przesyłka jest dyskretna?

Robimy wszystko, aby na paczkach zawarte były jedynie Twoje nazwisko i adres. Paczki wyglądają zwyczajnie, aby nie przyciągać uwagi, poza tym oferujemy Dyskretną opcję wysyłki za nieduże opłatą dodatkową wysokości 5€.

Więcej informacji o wysyłce

Do czego potrzebujecie moich danych osobistych?

Twoje dane osobiste są potrzebne do nadania przesyłki oraz kontaktu w razie jakichkolwiek problemów. Twoje dane nie są udostępnianie osobom trzecim ani wykorzystywane w jakikolwiek inny sposób.

Kto może zobaczyć moje dane osobiste?

Twoje dane osobiste są poufne i nigdy nie udostępnimy ich osobom trzecim. Korzystamy z Twoich danych przy procesowaniu Twoich zamówień lub aby skontaktować się z Tobą, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Jeśli chciałbyś usunąć swoje konta, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta poprzez wypełnienie poniższego formularza - upewnij się najpierw, czy jesteś zalogowany na swoje konto.

RQS Growers Club

Co to jest RQS Growers Club?

To nasz program lojalnościowy, w którym nagrodzimy Cię za wszystkie Twoje zakupy. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony dedykowanej naszemu programowi.

Jak mogę wykorzystać moje punkty?

Punkty można wykorzystać do opłacenia zamówienia, uzyskania obniżki ceny lub do zakupu ekskluzywnych produktów dostępnych dla członków programu.

Czym są money points i level points?

Green Points można zdobyć za zakupy, prezenty i nagrody/akcje (prezent urodzinowy, recenzje itp.). Money Points można wymieniać na rabaty, ekskluzywne produkty i/lub promocje.

Level Points są zdobywane tylko poprzez zakupy i wpływają na poziom Twojego statusu. Im więcej Level Points, tym wyższy Twój status w programie.

Dokonałem zakupu, ale moje punkty nie zostały naliczone.

Punkty zostaną naliczone do 7 dni po wysłaniu przez nas zamówienia.

Moje Konto

Jak mogę utworzyć konto RQS?

Bardzo prosto i szybko! Po prostu klinik Moje konto na górze strony i wybierz "Rejestruj", a następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Twoje konto będzie gotowe w mniej, niż dwie minuty.

Czy mogę uaktualniać swoje dane?

Możesz uaktualnić swoje dane kontaktowe w sekcji "Informacje Osobiste" w Twoim Koncie.

Czy potrzebuję konta?

Tak, będziesz potrzebować konta, Kupno Jako Gość nie jest możliwe. Twoje dane są bezpieczne, obiecujemy nigdy nie udostępniać ich osobom zewnętrznym i będą używane jedynie, aby kontaktować się z Tobą w sprawie Twoich zamówień i promocji.

Czy mogę usunąć moje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza kontaktowego — upewnij się najpierw, że jesteś zalogowany na swoje konto.

Zwroty

Czy mogę dostać zwrot pieniędzy?

Aby otrzymać zwrot pieniędzy będziesz musiał odesłać nam nieotwartą paczkę. Poniżej znajdziesz kroki, które musisz podjąć:

  • Skontaktuj się z Obsługą Klienta przy użyciu naszego formularza kontaktowego, aby otrzymać Nalepkę Zwrotną; upewnij się, że jesteś zalogowany i wybrałeś numer zamówienia zgodny z paczką, którą chcesz zwrócić
  • Naklej Nalepkę Zwrotną na paczkę i postępuj z zawartymi na niej instrukcjami
  • Po otrzymaniu Twojej paczki przeprocesujemy Twój zwrot
  • Możemy potrzebować od Ciebie dodatkowych informacji dotyczących Twojego konta bankowego, albowiem nie zawsze możemy dokonać zwrotu na kartę: Płatności Bitcoinami oraz Gotówką w Kopercie będą zwracane jedynie przez przelew bankowy
  • - Możesz także skorzystać z formularza odstąpienia RQS, lecz nie jest obowiązkowy

Zwrot pieniędzy może zająć od 1 do 3 tygodni.

Jak zgłosić brakujące produkty?

  • Skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta przy użyciu formularza kontaktowego w ciągu tygodnia od dostarczenia przesyłki. Upewnij się, że jesteś zalogowany oraz wybierz numer zamówienia, które otrzymałeś niekompletne
  • Będziemy potrzebować zdjęcia przesyłki wraz z zawartością oraz numeru zamówienia zapisanego na kawałku papieru

Co zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

Czasem zamówienia ulegają uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli otrzymałeś jakieś uszkodzone produkty, postępuj według poniższej instrukcji:

  • Wyślij nam email lub skorzystaj z formularza kontaktowego na dole tej strony, aby skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta. Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto oraz odnosisz się do zamówienia z uszkodzonymi produktami
  • Nasz zespół poprosi Cię o wysłanie zdjęcia uszkodzonych produktów wraz z numerem zamówienia zapisanym na kartce

Kontakt

Kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi?

Staramy się odpowiadać na pytanie tak szybko, jak to możliwe. Na pytania możemy odpowiadać tylko w godzinach pracy między poniedziałkiem a piątkiem.

Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych najpierw sprawdź swój folder ze spamem, a następnie skontaktuj się z nami używając poniższego formularza, podając datę i czas swojej poprzedniej wiadomości.

Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?

Postaramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania. Należy pamiętać, że na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania.

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu pięciu dni roboczych, sprawdź najpierw folder ze spamem, a następnie skontaktuj się z nami ponownie za pomocą formularza kontaktowego, podając dzień i godzinę wysłania poprzedniej wiadomości.

KONTAKT

W Royal Queen Seeds czerpiemy dumę z tego, że oferujemy najlepszą genetykę konopi oraz sfeminizowane, automatycznie kwitnące i medyczne nasiona marihuany o najlepszej jakości.

W razie jakichkolwiek pytań, niniejsza strona została zaprojektowana tak, aby udzielić na nie odpowiedzi. Powyżej znajduje się baza danych z najczęściej zadawanymi pytaniami, w tym zagadnieniami dotyczącymi zwrotu i wysyłania produktów, zamówień przez internet oraz wielu innych.

Jeżeli nie możecie znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, to prosimy o kontakt za pomocą formularza znajdującego się poniżej. Alternatywnie, istnieje możliwość kontaktu drogą telefoniczną.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Jeśli masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia, prosimy o podanie jego numeru w polu „Numer zamówienia”.

Wyślij wiadomość

* Pole wymagane

Masz 18 lat lub więcej?

Treści na RoyalQueenSeeds.com są odpowiednie jedynie dla osób dorosłych i są zarezerwowana dla osób pełnoletnich.

Upewnij się, że znasz prawo obowiązujące w swoim kraju.

Klikając WEJDŹ, potwierdzasz,
że masz ukończone
18 lat lub więcej.