POLITYKA ZWROTÓW

Masz prawo zwrócić zamówienie lub jego część w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny, pod warunkiem, że produkt pozostaje fabrycznie zapieczętowany (mogą obowiązywać dodatkowe wyjątki).

14-dniowy okres zwrotu rozpoczyna się w dniu, w którym ty lub osoba trzecia wyznaczona przez ciebie, inna niż przewoźnik, otrzyma produkt. Jeśli twoje zamówienie obejmuje wiele produktów dostarczanych w różnych terminach, 14-dniowy okres zwrotu rozpoczyna się, kiedy otrzymasz ostatni produkt.

Uwaga:

  • Ponosisz odpowiedzialność za jakąkolwiek stratę w wartości produktu w wyniku obchodzenia się z nim i czynności wykraczających poza zakres niezbędny do sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  • Darmowe prezenty otrzymane wraz z zamówieniem również muszą zostać zwrócone. W przypadku braku zwrotu darmowych produktów, ich wartość detaliczna zostanie odjęta od kwoty zwracanego produktu.

GWARANCJA NA WAPORYZATORY/LAMPY LED DO UPRAWY

Przez pierwsze 30 dni od daty zakupu wszelkie wady produkcyjne waporyzatora/lampy led do uprawy będą obsługiwane bezpośrednio przez Royal Queen Seeds. W tym okresie klienci mają prawo do zwrotu, wymiany lub zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że produkt:

  • jest nieużywany i zapieczętowany,
  • wykazuje potwierdzoną wadę produkcyjną.

Wszystkie przedmioty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie akcesoria dostarczone w momencie zakupu.

Po upływie początkowego 30-dniowego okresu wszelkie roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać bezpośrednio u producenta waporyzatora. Większość marek waporyzatorów oferuje ograniczoną gwarancję producenta, która zazwyczaj wynosi od 1 do 8 lat, w zależności od konkretnej marki i modelu.

Niniejsza gwarancja obejmuje zasadniczo tylko wady produkcyjne i nie obejmuje:

  • uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem,
  • normalnego zużycia,
  • przypadkowego uszkodzenia.

Aby uzyskać dostęp do usług gwarancyjnych producenta, klienci mogą być zobowiązani do:

  • zarejestrowania produktu na stronie internetowej producenta;
  • okazania dowodu zakupu;
  • pokrycia wszelkich kosztów wysyłki związanych z procesem gwarancyjnym.

PROCES ZWROTU

Aby rozpocząć zwrot, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail podany poniżej:

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona, Hiszpania
[email protected]
tel. +34 937 379 846 (od 8:00 do 16:00 CET)
VAT: ESB-65812810
Numer CoC: B-65812810

WYŁĄCZENIA

Następujące produkty nie podlegają zwrotowi:

  • Produkty z brakującymi elementami, akcesoriami lub uszkodzonym oryginalnym opakowaniem nie podlegają zwrotowi.
  • Produkty zwrócone poza wyznaczony okres zwrotu
  • Waporyzatory lub fajki, które zostały otwarte po dostawie, ze względu na przepisy zdrowotne i higieniczne
  • Waporyzatory zwrócone niekompletne w ramach gwarancji — wszystkie oryginalne komponenty i opakowanie muszą być dołączone, aby zwrot został zaakceptowany
  • Lampy do uprawy, które zostały zmienione lub zmanipulowane, nie mogą być zwrócone ze względu na ograniczenia dotyczące bezpieczeństwa, wydajności i gwarancji.
  • Lampy do uprawy, które miały kontakt z materiałem roślinnym, glebą lub cieczami, nie mogą zostać przyjęte z powrotem.

PROCES ZWROTU PIENIĘDZY

Po skorzystaniu z prawa do zwrotu zwrócimy wszystkie płatności, w tym standardowe koszty wysyłki, w ciągu 14 dni.

Uwaga:

Jeśli zwrot zostanie dokonany bez wcześniejszego powiadomienia, opłaty za wysyłkę nie zostaną zwrócone.

Możemy poprosić o numer śledzenia zwrotu jako dowód przed dokonaniem zwrotu pieniędzy.

W przypadku, gdy nie będziemy w stanie dostarczyć paczki, a płatność została już dokonana i minęło ponad 30 dni od pierwotnej płatności, poprosimy cię o potwierdzenie w celu przetworzenia zwrotu. Jeśli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 60 dni, sprawa zostanie uznana za zamkniętą, a środki zostaną wstrzymane do czasu otrzymania od klienta potwierdzenia, że możemy dokonać zwrotu kosztów.

Zwroty zostaną przetworzone zgodnie z twoją pierwotną metodą płatności:

  • Przelew bankowy – zwrot przelewem bankowym
  • Karta kredytowa – zwrot na tę samą kartę kredytową (lub przelewem bankowym)
  • Bitcoin – zwrot przelewem bankowym