Polityka zwrotów

Masz prawo do zwrotu swojego zamówienia (lub tylko jego części) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podawania powodu.

W ciągu tego czasu możesz obchodzić się z produktami tak, jak w fizycznym sklepie. Ponadto, możesz otworzyć opakowanie produktu, chyba, że jest zapieczętowane. W przypadku, gdybyś zrobił więcej niż absolutnie konieczne w celu oceny produktu możesz zostać obciążony kosztami straty wartości.

Okres, w którym możesz dokonać zwrotu kończy się 14 dni po tym, jak Ty (lub wyznaczona trzecia osoba) wejdziesz w posiadanie produktu.

Jeśli zamówiłeś różne produkty z różnymi czasami dostawy w tym samym zamówieniu to okres, w którym możliwe jest dokonanie zwrotu kończy się 14 dni po dacie otrzymania ostatniego produktu.

Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt w czasie do 14 dni poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej lub poprzez wysłanie emaila na [email protected] Następnie wyślemy Ci instrukcję, jak dokonać zwrotu oraz nalepkę zwrotną. Jeśli skontaktujesz się z nami przed zwrotem produktu pokryjemy koszty przesyłki.

Ponadto możesz dokonać zwrotu używając formularza znajdującego się dole tej strony. Koszty przesyłki zwrotnej NIE zostaną Ci zwrócone, jeśli produkt zostanie zwrócony bez wcześniejszego kontaktu.

Zwrot pieniędzy

Po dokonaniu zwrotu wszelkie płatności (w tym także koszty przesyłki zwrotnej) zostaną pokryte w ciągu 14 dni. Jeśli dokonałeś zwrotu bez wcześniejszego uprzedzenia, możemy poprosić o numer śledzenia przesyłki w celu potwierdzenia zwrotu, zanim dokonamy zwrotu pieniędzy.

Zależnie od sposobu płatności, zwrot pieniędzy może być przeprowadzony w następujące sposoby:

Pieniądze w kopercie - Lub pieniądze w kopercie na ryzyko klienta
Karta kredytowa - Karta kredytowa (albo przelew bankowy, jeśli minęło więcej, niż 30 dni od daty płatności)
Sofortüberweisung - Przelew bankowy
MrCash/Bancontact - Przelew bankowy

Następujące produkty nie są objęte prawem do zwrotu:

- Produkty, których zapieczętowane opakowanie zostało otwarte

info