POLITYKA ZWROTÓW
Masz prawo zwrócić zamówienie lub jego część w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny, pod warunkiem, że produkt pozostaje fabrycznie zapieczętowany (mogą obowiązywać dodatkowe wyjątki).
14-dniowy okres zwrotu rozpoczyna się w dniu, w którym ty lub osoba trzecia wyznaczona przez ciebie, inna niż przewoźnik, otrzyma produkt. Jeśli twoje zamówienie obejmuje wiele produktów dostarczanych w różnych terminach, 14-dniowy okres zwrotu rozpoczyna się, kiedy otrzymasz ostatni produkt.
Uwaga:
- Ponosisz odpowiedzialność za jakąkolwiek stratę w wartości produktu w wyniku obchodzenia się z nim i czynności wykraczających poza zakres niezbędny do sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Darmowe prezenty otrzymane wraz z zamówieniem również muszą zostać zwrócone. W przypadku braku zwrotu darmowych produktów, ich wartość detaliczna zostanie odjęta od kwoty zwracanego produktu.
GWARANCJA NA WAPORYZATORY/LAMPY LED DO UPRAWY
Przez pierwsze 30 dni od daty zakupu wszelkie wady produkcyjne waporyzatora/lampy led do uprawy będą obsługiwane bezpośrednio przez Royal Queen Seeds. W tym okresie klienci mają prawo do zwrotu, wymiany lub zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że produkt:
- jest nieużywany i zapieczętowany,
- wykazuje potwierdzoną wadę produkcyjną.
Wszystkie przedmioty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie akcesoria dostarczone w momencie zakupu.
Po upływie początkowego 30-dniowego okresu wszelkie roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać bezpośrednio u producenta waporyzatora. Większość marek waporyzatorów oferuje ograniczoną gwarancję producenta, która zazwyczaj wynosi od 1 do 8 lat, w zależności od konkretnej marki i modelu.
Niniejsza gwarancja obejmuje zasadniczo tylko wady produkcyjne i nie obejmuje:
- uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem,
- normalnego zużycia,
- przypadkowego uszkodzenia.
Aby uzyskać dostęp do usług gwarancyjnych producenta, klienci mogą być zobowiązani do:
- zarejestrowania produktu na stronie internetowej producenta;
- okazania dowodu zakupu;
- pokrycia wszelkich kosztów wysyłki związanych z procesem gwarancyjnym.
PROCES ZWROTU
Aby rozpocząć zwrot, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail podany poniżej:
SNORKEL SPAIN SL | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | tel. +34 937 379 846 (od 8:00 do 16:00 CET) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona, Hiszpania | Numer CoC: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SL |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona, Hiszpania |
[email protected] |
tel. +34 937 379 846 (od 8:00 do 16:00 CET) |
VAT: ESB-65812810 |
Numer CoC: B-65812810 |
WYŁĄCZENIA
Następujące produkty nie podlegają zwrotowi:
- Produkty z brakującymi elementami, akcesoriami lub uszkodzonym oryginalnym opakowaniem nie podlegają zwrotowi.
- Produkty zwrócone poza wyznaczony okres zwrotu
- Waporyzatory lub fajki, które zostały otwarte po dostawie, ze względu na przepisy zdrowotne i higieniczne
- Waporyzatory zwrócone niekompletne w ramach gwarancji — wszystkie oryginalne komponenty i opakowanie muszą być dołączone, aby zwrot został zaakceptowany
- Lampy do uprawy, które zostały zmienione lub zmanipulowane, nie mogą być zwrócone ze względu na ograniczenia dotyczące bezpieczeństwa, wydajności i gwarancji.
- Lampy do uprawy, które miały kontakt z materiałem roślinnym, glebą lub cieczami, nie mogą zostać przyjęte z powrotem.
PROCES ZWROTU PIENIĘDZY
Po skorzystaniu z prawa do zwrotu zwrócimy wszystkie płatności, w tym standardowe koszty wysyłki, w ciągu 14 dni.
Uwaga:
Jeśli zwrot zostanie dokonany bez wcześniejszego powiadomienia, opłaty za wysyłkę nie zostaną zwrócone.
Możemy poprosić o numer śledzenia zwrotu jako dowód przed dokonaniem zwrotu pieniędzy.
W przypadku, gdy nie będziemy w stanie dostarczyć paczki, a płatność została już dokonana i minęło ponad 30 dni od pierwotnej płatności, poprosimy cię o potwierdzenie w celu przetworzenia zwrotu. Jeśli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 60 dni, sprawa zostanie uznana za zamkniętą, a środki zostaną wstrzymane do czasu otrzymania od klienta potwierdzenia, że możemy dokonać zwrotu kosztów.
Zwroty zostaną przetworzone zgodnie z twoją pierwotną metodą płatności:
- Przelew bankowy – zwrot przelewem bankowym
- Karta kredytowa – zwrot na tę samą kartę kredytową (lub przelewem bankowym)
- Bitcoin – zwrot przelewem bankowym