Zawiera GRATISOWE przedmioty
Amount exceeded
4.7 z 5 z 38192 recenzji
4.7 z 5 z 38192 recenzji
Zawiera GRATISOWE przedmioty
FAQ | Często zadawane pytania
Jak mogę sprawdzić czy otrzymaliście moje zamówienie?
Kiedy robisz zamówienie w sklepie internetowym Royal Queen Seeds, zamówienie zostanie zapisane automatycznie w naszej bazie danych. Otrzymasz następnie maila potwierdzającego, który podsumuje wszystkie nasiona, które zamówiłeś. Jeśli nie otrzymasz maila, sprawdź czy nie trafił do spamu lub do poczty blokowanej.
W każdym momencie możesz zalogować się na stronie internetowej i sprowadzić twoje konto i zamówienia; znajdziesz też tutaj aktualny stan twojego zamówienia. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas maila i zostanie zmieniony stan twojego zamówienia.
Mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia nie jest problemem. Jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności, nie musisz nawet tego komunikować: po kilku dniach zamówienie zostanie anulowane automatycznie z powodu niewykonanej płatności.
Jeśli natomiast już zapłaciłeś, zamówienie może być anulowane tylko, jeśli nie zostało już wysłane. Sprawdź stan zamówienia na twoim koncie, aby sprawdzić czy możesz je jeszcze anulować.
Mogę zmienić adres przesyłki zamówienia i dostać je pod inny adres?
Możesz zmienić adres na twoim koncie na stronie internetowej; można również poprosić o przesłanie zamówienia na adres przyjaciela lub znajomego, zaznaczając tę opcję podczas wykonywania zamówienia.
Ile wynoszą koszty przesyłki i ubezpieczenia?
Bez względu na ilość zamówionych nasion, każde zamówienie wysyłane jest bezpłatnie na cały świat, w anonimowej paczce. Jest to zwykła wysyłka w kopercie lub paczuszce. Przesyłek tych nie da się śledzić, dlatego też bierzesz na siebie ryzyko ewentualnego zaginięcia przesyłki.
Jaka nazwa pojawi się na wyciągu bankowym karty kredytowej?
Ochrona prywatności jest bardzo ważna dla Royal Queen Seeds. Nasza nazwa nie pojawi się na wyciągu z konta czy karty kredytowej, dlatego też nikt nie dowie się, że zakupiłeś nasiona marihuany. Przechowujemy twoje dane z największą ostrożnością i nigdy nie przekazujemy ich osobom trzecim.
Ile czasu potrzeba na otrzymanie zamówienia?
Wysyłamy zamówienia natychmiast po uzyskaniu płatności; w większości przypadków zamówienie dochodzi w ciągu dwóch-trzech dni roboczych.
Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na: strona z informacjami dotyczącymi spedycji.
W jaki sposób zostaje wysłane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłane są codziennie przez PostNL lub naszego kuriera KDZ. Nasiona marihuany pakowane są w wytrzymałej foliowej torebce z bąbelkami lub w kopercie. Przesyłka nie wskazuje w żaden sposób na jej zawartość; na paczce podany jest tylko adres twój i nadawcy (który nie jest adresem Royal Queen Seeds)
Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na: strona z informacjami dotyczącymi spedycji.
Nie jesteśmy w stanie dostarczać informacji na temat legalności naszych produktów w Twoim kraju. Wysyłamy nasze towary do zbyt dużej ilości krajów, abyśmy byli w stanie na bieżąco monitorować co i gdzie jest legalne. Odpowiedzialność za sprawdzenie obowiązujących regulacji prawnych przed złożeniem zamówienia spoczywa na Tobie. Nie możemy ponosić żadnej odpowiedzialności, jeśli Twoja przesyłka zostanie zatrzymana przez służby celne.
Będziesz musiał utworzyć konto, jeśli jeszcze go nie masz. Możesz to zrobić przed płatnością za zamówienie - kliknij link "Rejestruj Tutaj" przy zamawianiu.
Tak, minimalna kwota zamówienia to 25 € (wliczając VAT).
Z racji szybkości, z jaką wysyłane są przesyłki najprawdopodobniej nie będziesz mógł zmodyfikować swojego zamówienia po otrzymaniu przez nas Twojej płatności. Zamówienia realizujemy, gdy tylko płatność jest zaakceptowana. Jeśli musisz się skontaktować z obsługą klienta w kwestii Twojego zamówienia zrób to jak najszybciej, aby uniknąć komplikacji. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc, ale niczego nie możemy zagwarantować.
Oczywiście! Przejdź do sekcji Historia Zamówień na swoim koncie i będziesz mógł ponowić dowolne wcześniejsze zamówienie. Po prostu kliknij przycisk "Zamów ponownie" obok odpowiedniego zamówienia i zostaniesz przekierowany od razu do strony płatności. Na tym etapie możesz dodać inne produkty albo od razu przejść do kasy.
W zależności od statusu Twojej przesyłki, są dwa różne sposoby anulowania zamówienia, w zależności, czy zostało wysłana, czy wciąż jest przygotowywane.
Nazwa RQS nie będzie widoczna na wyciągu z konta lub karty kredytowej. Transakcja będzie widoczna pod nazwą:
W sklepie internetowym Royal Queen Seeds możesz dokonać płatności na kilka sposobów:
Po wybraniu metody płatności za zamówienie otrzymasz informacje, jak jej dokonać. Prosimy o staranne przestrzeganie tych instrukcji.
Możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą. Po prostu wprowadź numer swojej karty, jej datę ważności oraz trzycyfrowy kod zabezpieczający znajdujący się z tyłu Twojej karty. Procesowanie płatności kartą kredytową może trwać do 24 godzin. Po otrzymaniu płatności zaczniemy przygotowywać Twoje zamówienie.
Płatność na wyciągu z karty kredytowej będzie opiewać na:
Gdy już dokonasz wyboru produktów przejdź do koszyka i wybierz Przelew Bankowy jako formę płatności, aby potwierdzić zamówienie. Po potwierdzeniu zamówienia zostaną wyświetlone dane bankowe RQS.
Prosimy o wpisywanie numeru zamówienia w tytule przelewu, abyśmy mogli powiązać Twoją płatność z Twoim zamówieniem. Przelewy bankowe są najczęściej realizowane w terminie od 3 do 7 dni roboczych.
Akceptujemy również płatności przez Bitcoin. Aby skorzystać z tej opcji postępuj według instrukcji podanych w linku poniżej.
Na tą chwilę nie możemy przyjąć płatności z Twojego konta Paypal. Polityka PayPal dotycząca produktów, które sprzedajemy nie pozwala in na umożliwienie tego rodzaju płatności w naszym sklepie internetowym.
Możesz zapłacić Kartą Kredytową, Przelewem Bankowym, poprzez Bitcoin, DialXS lub Sofort Banking.
Niestety nie akceptujemy jakichkolwiek czeków.
W tej chwili nie możemy przyjmować przekazów pieniężnych jako płatności za Twoje zamówienie.
Niestety, w tej chwili nie oferujemy możliwości płatności przy odbiorze przesyłki.
Zrecenzuj nasz produkt i dostań kupon na 10% zniżki. Musisz być zalogowany i napisać recenzję na stronie produktu
Twoje kupony zniżkowe będą dostępne w zakładce Moje Kupony na Twoim Koncie RQS. Zwracamy uwagę, że kupony zniżkowe kupony procentowe nie łączą się ze sobą (możesz użyć jednego naraz), ale możesz je łączyć z kuponami gotówkowymi - to kupony, które mają przypisaną określoną wartość gotówkową.
Tak. Aby śledzić swoją przesyłkę postępuj zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w automatycznie wygenerowanym emailu, który otrzymasz po wysłaniu Twojej przesyłki. Po tym emailu śledzenie będzie zaktualizowane po dotarciu paczki do kraju przeznaczenia. Zdarza się, że może zająć to nawet do 5 dni roboczych.
Nie zdziw się, jeśli otrzymasz zamówienie, zanim będziesz mógł je wyśledzić!
Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności. Wysyłek dokonujemy od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem oficjalnych świąt. Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone w piątek najprawdopodobniej zostanie wysłane w następny poniedziałek.
Wysyłamy nasze zamówienia w zwykłych pudełkach bez żadnych nalepek lub odniesień do naszych produktów i naszej firmy. Jedyne informacje na pudełku to informacje dotyczące dostawy.
Ale jeśli potrzebujesz jeszcze więcej dyskrecji, oferujemy również Dyskretne Opakowanie DVD w cenie 5€.
Poniżej znajdziesz kompletną listę krajów, do których dokonujemy wysyłki:
Austria, Belgia, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy.
Nie wysyłamy do krajów nie zamieszczonych na powyższej liście.
Standardowa Wysyłka jest darmowa do wszystkich krajów, ale oferujemy Dyskretną Przesyłkę DVD za 5€. Twoja przesyłka może być zapakowana w opakowanie DVD w celu zapewnienia maksymalnej dyskrecji.
Wysyłki dokonujemy jedynie na prywatne, prawdziwe adresy. Nie wysyłamy do skrytek pocztowych, miejsc publicznych, Paczkomatów, punktów przekazowych, firm spedycyjnych i podobnych adresów.
Sieć UPS Access Point to tysiące wygodnych miejsc dostawy, które mogą być wykorzystywane, kiedy nie ma Cię w domu, aby odebrać przesyłkę.
Wybierz lokalizację Access Point z interaktywnej mapy przy finalizowaniu zakupu i sprawdź jego godziny otwarcia, abyś mógł odebrać przesyłkę w dogodnym czasie. Kwota wysyłki będzie pokazana podczas potwierdzania zamówienia.
UPS zapewnia powiadomienia poprzez email i sms, kiedy Twoja przesyłka jest gotowa do odbioru.
Wszystkie nasze paczki wysyła nasza partnerska firma wysyłkowa. Aby zapewnić jak najszybszą dostawę korzystają z różnych firm pocztowych.
Twój kurier dostarczy Twoją przesyłkę osobiście na podany adres dostawy. W przypadku Twojej nieobecności i gdy przesyłka nie mieści się w skrzynce pocztowej powinieneś otrzymać informacje, jak odebrać swoje zamówienie.
Jeśli Twoja paczka wróci do naszego magazynu skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.
Dostawa zamówienia zajmuje najczęściej od 3 do 7 dni roboczych. Dzień wysyłki potraktuj jako dzień 0 i pamiętaj, że soboty, niedziele i święta wolne od pracy nie liczą się jako dni robocze.
Prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta, jeśli nie otrzymałeś swojej przesyłki w ciągu 10 dni roboczych od wysłania.
Twoja paczka zawsze może zostać skontrolowane przez państwowe służby celne, niezależnie od wybranej przez Ciebie metody wysyłki.
Prosimy abyś pamiętał, iż mimo, że wysyłamy do Twojego kraju, nie możemy dostarczyć Ci informacji o statusie prawnym naszych produktów w Twoim kraju. Wysyłamy do takiej ilości krajów, że jest dla nas niemożliwością bycie na bieżąco z regulacjami prawnymi we wszystkich krajach.
Sprawdzenie lokalnych przepisów i norm prawnych należy do Ciebie. Nie możemy być odpowiedzialni, jeśli Twoja przesyłka zostanie zatrzymana przez służby celne.
Robimy wszystko, aby na paczkach zawarte były jedynie Twoje nazwisko i adres. Paczki wyglądają zwyczajnie, aby nie przyciągać uwagi, poza tym oferujemy Dyskretną opcję wysyłki za nieduże opłatą dodatkową wysokości 5€.
Twoje dane osobiste są potrzebne do nadania przesyłki oraz kontaktu w razie jakichkolwiek problemów. Twoje dane nie są udostępnianie osobom trzecim ani wykorzystywane w jakikolwiek inny sposób.
Twoje dane osobiste są poufne i nigdy nie udostępnimy ich osobom trzecim. Korzystamy z Twoich danych przy procesowaniu Twoich zamówień lub aby skontaktować się z Tobą, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Jeśli chciałbyś usunąć swoje konta, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta poprzez wypełnienie poniższego formularza - upewnij się najpierw, czy jesteś zalogowany na swoje konto.
To nasz program lojalnościowy, w którym nagrodzimy Cię za wszystkie Twoje zakupy. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony dedykowanej naszemu programowi.
Punkty można wykorzystać do opłacenia zamówienia, uzyskania obniżki ceny lub do zakupu ekskluzywnych produktów dostępnych dla członków programu.
Green Points można zdobyć za zakupy, prezenty i nagrody/akcje (prezent urodzinowy, recenzje itp.). Money Points można wymieniać na rabaty, ekskluzywne produkty i/lub promocje.
Level Points są zdobywane tylko poprzez zakupy i wpływają na poziom Twojego statusu. Im więcej Level Points, tym wyższy Twój status w programie.
Punkty zostaną naliczone do 7 dni po wysłaniu przez nas zamówienia.
Bardzo prosto i szybko! Po prostu klinik Moje konto na górze strony i wybierz "Rejestruj", a następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Twoje konto będzie gotowe w mniej, niż dwie minuty.
Możesz uaktualnić swoje dane kontaktowe w sekcji "Informacje Osobiste" w Twoim Koncie.
Tak, będziesz potrzebować konta, Kupno Jako Gość nie jest możliwe. Twoje dane są bezpieczne, obiecujemy nigdy nie udostępniać ich osobom zewnętrznym i będą używane jedynie, aby kontaktować się z Tobą w sprawie Twoich zamówień i promocji.
Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza kontaktowego — upewnij się najpierw, że jesteś zalogowany na swoje konto.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy będziesz musiał odesłać nam nieotwartą paczkę. Poniżej znajdziesz kroki, które musisz podjąć:
Zwrot pieniędzy może zająć od 1 do 3 tygodni.
Czasem zamówienia ulegają uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli otrzymałeś jakieś uszkodzone produkty, postępuj według poniższej instrukcji:
Staramy się odpowiadać na pytanie tak szybko, jak to możliwe. Na pytania możemy odpowiadać tylko w godzinach pracy między poniedziałkiem a piątkiem.
Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych najpierw sprawdź swój folder ze spamem, a następnie skontaktuj się z nami używając poniższego formularza, podając datę i czas swojej poprzedniej wiadomości.
Postaramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania. Należy pamiętać, że na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania.
Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu pięciu dni roboczych, sprawdź najpierw folder ze spamem, a następnie skontaktuj się z nami ponownie za pomocą formularza kontaktowego, podając dzień i godzinę wysłania poprzedniej wiadomości.
W Royal Queen Seeds czerpiemy dumę z tego, że oferujemy najlepszą genetykę konopi oraz sfeminizowane, automatycznie kwitnące i medyczne nasiona marihuany o najlepszej jakości.
W razie jakichkolwiek pytań, niniejsza strona została zaprojektowana tak, aby udzielić na nie odpowiedzi. Powyżej znajduje się baza danych z najczęściej zadawanymi pytaniami, w tym zagadnieniami dotyczącymi zwrotu i wysyłania produktów, zamówień przez internet oraz wielu innych.
Jeżeli nie możecie znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, to prosimy o kontakt za pomocą formularza znajdującego się poniżej. Alternatywnie, istnieje możliwość kontaktu drogą telefoniczną.
SNORKEL SPAIN SLU | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. 34 93 737 98 46 (M-Th 8h to 16h, Fri 8h to 14h) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SLU |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona |
[email protected] |
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Jeśli masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia, prosimy o podanie jego numeru w polu „Numer zamówienia”.
Northern Light Green Gelato Fat Banana OG Kush Sour Diesel Royal Gorilla Cookies Gelato critical Royal Runtz HulkBerry
Cookies settings
Funkcjonalne pliki cookies
Funkcjonalne pliki cookies pomagają naszej stronie optymalnie działać i pozwalają nam na personalizację określonych funkcji.Preferencyjne pliki cookies
Preferencyjne pliki cookies pozwalają nam na zapisanie informacji, które wpływają na wygląd naszej strony, w tym Twój preferowany język w oparciu o Twój region.Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookies dają nam wgląd w aktywność na stronie oraz zachowanie klientów, w tym w to, jak wiele osób odwiedza naszą stronę, jak długo ją przegląda oraz które części strony odwiedza.Czym są pliki cookies?
Pliki cookies to nieduże zbiory danych z określonej strony internetowej, które są przechowywane na komputerze użytkownika podczas przeglądania tron internetowych. Pliki cookies mają kilka różnych funkcji. Niektóre śledzą aktywność przeglądarki, co pozwala firmom na zapewnianie spersonalizowanych reklam. Inne pliki cookies mają za zadanie zapamiętać dane logowania użytkownika na różne strony, aby sprawić, że wchodzenie na media społecznościowe lub inne strony jest bardziej płynne. Ponieważ każdy plik cookie ma swoją własną, wyjątkową identyfikację, te dane pozwalają właścicielom stron na mierzenie, ilu użytkowników trafia na ich stronę.Do czego używamy plików cookies?
Pliki cookies przydają się, kiedy odwiedzasz naszą stronę. Zapewniają, że będziesz wciąż zalogowany, bezpiecznie kupujesz i że artykuły, które dodajesz do koszyka pozostają tam, aż dokonasz zakupu. Ale pliki cookies pomagają również nam. Dane przez nie zapewniane pozwalają nam na ulepszanie naszej strony oraz na prezentowanie reklam, które są zgodne z Twoimi zainteresowaniami.Jakich plików cookies używamy?
Funkcjonalne pliki cookies
Funkcjonalne pliki cookies pomagają naszej stronie optymalnie działać i pozwalają nam na personalizację określonych funkcji.Preferencyjne pliki cookies
Preferencyjne pliki cookies pozwalają nam na zapisanie informacji, które wpływają na wygląd naszej strony, w tym Twój preferowany język w oparciu o Twój region.Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookies dają nam wgląd w aktywność na stronie oraz zachowanie klientów, w tym w to, jak wiele osób odwiedza naszą stronę, jak długo ją przegląda oraz które części strony odwiedza.Jak mogę wyłączyć lub skasować pliki cookies?
Nie przepadasz za plikami cookies? Nie ma sprawy. Możesz je wyłączyć (z wyjątkiem niezbędnych plików cookies) w ustawieniach przeglądarki, ale blokowanie cookies może wpłynąć na Twoje przeglądanie oraz uniemożliwić korzystanie ze wszystkich funkcji technicznych naszej strony.Nasza strona nie może działać poprawnie bez funkcjonalnych plików cookies, nie można ich wyłączyć.