Trustpilot

Customer Service - Kontakt z nami

FAQ | Często zadawane pytania

Jak mogę sprawdzić czy otrzymaliście moje zamówienie? 
Kiedy robisz zamówienie w sklepie internetowym Royal Queen Seeds, zamówienie zostanie zapisane automatycznie w naszej bazie danych. Otrzymasz następnie maila potwierdzającego, który podsumuje wszystkie nasiona, które zamówiłeś. Jeśli nie otrzymasz maila, sprawdź czy nie trafił do spamu lub do poczty blokowanej. 

W każdym momencie możesz zalogować się na stronie internetowej i sprowadzić twoje konto i zamówienia; znajdziesz też tutaj aktualny stan twojego zamówienia. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas maila i zostanie zmieniony stan twojego zamówienia.  

Mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia nie jest problemem. Jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności, nie musisz nawet tego komunikować: po kilku dniach zamówienie zostanie anulowane automatycznie z powodu niewykonanej płatności. 

Jeśli natomiast już zapłaciłeś, zamówienie może być anulowane tylko, jeśli nie zostało już wysłane. Sprawdź stan zamówienia na twoim koncie, aby sprawdzić czy możesz je jeszcze anulować.

Mogę zmienić adres przesyłki zamówienia i dostać je pod inny adres? 
Możesz zmienić adres na twoim koncie na stronie internetowej; można również poprosić o przesłanie zamówienia na adres przyjaciela lub znajomego, zaznaczając tę opcję podczas wykonywania zamówienia. 

Ile wynoszą koszty przesyłki i ubezpieczenia? 
Bez względu na ilość zamówionych nasion, każde zamówienie wysyłane jest bezpłatnie na cały świat, w anonimowej paczce. Jest to zwykła wysyłka w kopercie lub paczuszce. Przesyłek tych nie da się śledzić, dlatego też bierzesz na siebie ryzyko ewentualnego zaginięcia przesyłki. 

Jaka nazwa pojawi się na wyciągu bankowym karty kredytowej?
Ochrona prywatności jest bardzo ważna dla Royal Queen Seeds. Nasza nazwa nie pojawi się na wyciągu z konta czy karty kredytowej, dlatego też nikt nie dowie się, że zakupiłeś nasiona marihuany. Przechowujemy twoje dane z największą ostrożnością i nigdy nie przekazujemy ich osobom trzecim.

Ile czasu potrzeba na otrzymanie zamówienia?
Wysyłamy zamówienia natychmiast po uzyskaniu płatności; w większości przypadków zamówienie dochodzi w ciągu dwóch-trzech dni roboczych.
Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na: strona z informacjami dotyczącymi spedycji.

W jaki sposób zostaje wysłane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłane są codziennie przez PostNL lub naszego kuriera KDZ. Nasiona marihuany pakowane są w wytrzymałej foliowej torebce z bąbelkami lub w kopercie. Przesyłka nie wskazuje w żaden sposób na jej zawartość; na paczce podany jest tylko adres twój i nadawcy (który nie jest adresem Royal Queen Seeds)
Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na: strona z informacjami dotyczącymi spedycji.

Wybierz kategorię :

Zamawianie online

Czy wasze produkty są legalne w moim kraju?

Chociaż możemy wysłać zamówienie do Twojego państwa, nie jesteśmy w stanie udzielić informacji na temat statusu prawnego, jaki w Twoim kraju mają nasze produkty. Ze względu na liczbę państw, do których wysyłamy zamówione towary, niemożliwe jest dla nas śledzenie tego, co w danym kraju jest zgodne z prawem.

Tak więc, przed złożeniem zamówienia Twoim obowiązkiem jest zapoznanie się z obowiązującymi w Twoim kraju przepisami ustawowymi i wykonawczymi. Jednak nie ponosimy odpowiedzialności, jeżeli Twoja paczka zostanie zatrzymana przez urząd celny.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, musisz założyć konto. Wystarczy przejrzeć asortyment i wybrać produkty, które chcesz kupić. Dodaj je do swojego koszyka, używając przycisku „Dodaj do koszyka”, a tam gdzie jest to wymagane, wpisz ich liczbę. Po wybraniu odpowiednich produktów, kliknij przycisk „Do kasy”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie płatności.

Zapewniamy, że korzystamy wyłącznie z bezpiecznych metod płatności i regularnie kontrolujemy nasze systemy, aby zachować zgodność z najlepszymi praktykami branżowymi. Ponadto cenimy Twoją prywatność i dlatego większość płatności wykonanych bezpośrednio przez internet pozostanie anonimowa. Nazwa nasion „Royal Queen Seeds” z pewnością nie pojawi się na wyciągu z konta.

Po otrzymaniu płatności, wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, zawierający numer zamówienia. Kontaktując się z nami, prosimy każdorazowo podawać ten numer.

Czy muszę mieć konto?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, musisz wcześniej założyć konto. Nie obawiaj się o swoje dane udostępnione na koncie; korzystamy z nich wyłącznie w celu nadania przesyłki lub w czasie bezpośredniej komunikacji z Tobą. Aby uzyskać więcej szczegółów, prosimy zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Czy wymagana jest minimalna kwota zakupu?

Aby złożyć zamówienie, należy dokonać zakupu o łącznej wartości co najmniej 10,00 euro (nie wliczając VAT ani opłaty za przesyłkę).

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

W sklepie internetowym Royal Queen Seeds masz do wyboru kilka sposobów płatności. Są to między innymi płatności za pomocą

karty kredytowej, usługi iDEAL, przelewu bankowego, usługi bankowości elektronicznej Direct, gotówki w kopercie, usługi BankContact lub płatności PaySafeCard.

Uwaga: Nie honorujemy czeków, płatności przy odbiorze, płatności kartami prepaid z doładowaniem ani kartami debetowymi.

Jak mogę sprawdzić postęp realizacji swojego zamówienia?

Jak tylko złożysz u nas zamówienie, możesz sprawdzić postęp jego realizacji w zakładce "Moje konto" na naszej stronie internetowej. E-mailem poinformujemy Cię o kluczowych etapach, np. kiedy Twoje zamówienie zostało wysłane.

E-maile te będą zawierać numer zamówienia, daty i godziny; informacje te zawsze należy podawać podczas każdego kontaktu z działem obsługi klienta.

Czy mogę zmienić istniejące zamówienie?

Ze względu na szybkość wysyłania paczek, mało prawdopodobne wydaje się, że po otrzymaniu przez nas płatności zdążysz zmienić swoje zamówienie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zatwierdzeniu płatności przez nasz system.

Jeżeli musisz skontaktować się z działem obsługi klienta w kwestii zamówienia, radzimy zrobić to najszybciej jak to możliwe, aby uniknąć komplikacji. Zrobimy, co w naszej mocy, aby dostosować się do Twojej prośby, jednak niczego nie możemy zagwarantować.

Czy mogę wysłać powtórnie poprzednie zamówienie?

Oczywiście! Jeżeli zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do sekcji „Historia zamówień”, będziesz mógł wysłać powtórnie każde wcześniej złożone zamówienie. Wystarczy nacisnąć przycisk „Zamów ponownie” znajdujący się przy odpowiednim zamówieniu, a zostaniesz przeniesiony prosto do strony płatności. Na tym etapie do zamówienia można jeszcze dodać inne produkty lub przejść prosto do kasy.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Aby anulować złożone zamówienie, należy po prostu napisać to w formularzu znajdującym się w zakładce „Kontakt”. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swój e-mail oraz numer zamówienia. Z powyższej procedury możesz skorzystać również w przypadku, gdy chcesz zmienić zamówienie lub metodę płatności.

Pamiętaj, że w obu przypadkach zamówienie może być zmienione lub anulowane do czasu, kiedy nadal jest u nas; zamówienia, które zostały już wysłane, nie mogą być zmienione ani anulowane.

Cennik i Płatności

Jak zapłacić kartą kredytową

Za zamówienie możesz zapłacić kartą kredytową. Wystarczy wpisać numer karty, datę ważności karty oraz 3-cyfrowy kod zabezpieczający, który znajduje się na odwrocie karty. Jeżeli płatność zostanie zaakceptowana, będziemy mogli natychmiast rozpocząć realizację zamówienia.

Należy pamiętać, że nie przyjmujemy płatności kartami prepaid z doładowaniem ani kartami debetowymi.

Zarówno VISA jak i MasterCard wprowadziły niedawno nową usługę, w której należy wprowadzić dodatkowy kod lub hasło w celu potwierdzenia tożsamości właściciela karty. Jeśli nie masz jeszcze kodu ani hasła, skontaktuj się z dostawcą karty w celu uzyskania dalszych informacji lub sprawdź na następujących stronach:

Aby dowiedzieć się o weryfikacji karty Visa, kliknij tutaj

Aby dowiedzieć się o zabezpieczeniu karty Mastercard, kliknij tutaj

Jak zapłacić za pomocą przelewu bankowego?

W sklepie Royal Queen Seeds możesz dokonać płatności za pomocą przelewu bankowego (korzystając z bankowości elektronicznej lub telefonu). Po złożeniu zamówienia, otrzymasz od nas następujące dane do przelewu bankowego:

details

Otrzymasz także numer zamówienia. Uwaga: zanotuj sobie ten numer, ponieważ będzie on potrzebny do wykonania kolejnych kroków.

Zabierz numer zamówienia oraz powyższe dane do przelewu do miejscowego oddziału swojego banku lub skorzystaj z usługi bankowości elektronicznej i złóż polecenie wykonania przelewu.

W odpowiednich miejscach wpisz numer konta, IBAN oraz kod BIC / SWIFT. W nielicznych przypadkach banki żądają podania adresu. Aby uzyskać tę informację, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta.

W sekcji oznaczonej jako „Dodatkowe informacje” wpisz swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Po złożeniu zamówienia pokaże się kwota końcowa, należy ją wpisać w miejsce kwoty przelewu. Nie wybieraj opcji podziału kosztów przelewu ani przerzucenia opłaty za przelew na odbiorcę, ponieważ spowoduje to odrzucenie płatności.

Jak zapłacić gotówką w kopercie?

Może wydawać się to oczywistą informacją, ale jeżeli za zamówienie chcesz zapłacić gotówką w kopercie, zalecamy szczególną ostrożność. Należy sprawdzić, czy koperta nie ma przezroczystego okienka i nie wkładać do niej monet. Nadpłata zawsze będzie zrekompensowana: poprzez kredyt w sklepie na dalsze zamówienia albo dodatkowe produkty.

Płacąc gotówką za zamówienie, należy pamiętać, że przyjmujemy tylko dolary amerykańskie, funty szterlingi lub euro. Zalecamy również umieszczenie pieniędzy między dwoma kawałkami tektury. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Aby przesłać płatność, na kopercie należy umieścić znaczki pocztowe o wartości opłaty pocztowej wynikającej z taryfy oraz wpisać następujący adres:

Po otrzymaniu Twojej płatności i rozpoczęciu realizacji zamówienia, natychmiast wyślemy do Ciebie krótkie zawiadomienie.

Pamiętaj, że sam ponosisz pełne ryzyko, płacąc za zamówienie w taki sposób. Skontaktuj się z miejscowym urzędem pocztowym, aby uzyskać informacje na temat maksymalnego ograniczenia ryzyka i bezpiecznego przesłania płatności.

Czy mogę zapłacić za pomocą systemu PayPal?

Niestety, nie przyjmujemy płatności z konta PayPal. Linia postępowania systemu PayPal wobec produktów, które sprzedajemy, uniemożliwia im świadczenie usług płatności na rzecz naszego sklepu internetowego.

Jesteśmy jednak przekonani, że udostępniamy wiele sposobów płatności, które będą Ci odpowiadać. Są to między innymi płatności za pomocą karty kredytowej, usługi iDEAL, przelewu bankowego, usługi bankowości elektronicznej Direct, gotówki w kopercie, usługi BankContact lub płatności PaySafeCard.

Czy mogę zapłacić czekiem?

Niestety, nie honorujemy żadnego rodzaju czeków. Zamiast tego możesz wybrać przesłanie płatności gotówką. W celu uzyskania bliższych informacji, należy odnieść się do punktu „Jak zapłacić gotówką w kopercie?” w zakładce „Często zadawane pytania (FAQ)”.

W sklepie internetowym Royal Queen Seeds akceptujemy również inne sposoby płatności, w tym między innymi płatności za pomocą karty kredytowej, usługi iDEAL, przelewu bankowego, usługi bankowości elektronicznej Direct, gotówki w kopercie, usługi BankContact lub płatności PaySafeCard. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, należy zapoznać się z punktem Sposoby płatności w zakładce „Często zadawane pytania (FAQ)”.

Czy mogę zapłacić za pomocą przekazu pieniężnego?

Obecnie nie przyjmujemy zapłaty za zamówienie w postaci przekazów pieniężnych. Zamiast tego możesz wybrać przesłanie płatności gotówką. W celu uzyskania bliższych informacji, należy odnieść się do punktu „Jak zapłacić gotówką w kopercie?” w zakładce „Często zadawane pytania (FAQ)”.

W sklepie internetowym Royal Queen Seeds akceptujemy również inne sposoby płatności, w tym między innymi płatności za pomocą karty kredytowej, usługi iDEAL, przelewu bankowego, usługi bankowości elektronicznej Direct, gotówki w kopercie, usługi BankContact lub płatności PaySafeCard. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, należy zapoznać się z punktem Sposoby płatności w zakładce „Często zadawane pytania (FAQ)”.

Czy akceptujecie płatność za pobraniem pocztowym?

Niestety, obecnie nie oferujemy opcji płatności gotówką przy odbiorze przesyłki.

Jesteśmy jednak przekonani, że udostępniamy wiele sposobów płatności, które będą Ci odpowiadać. Są to między innymi płatności za pomocą karty kredytowej, usługi iDEAL, przelewu bankowego, usługi bankowości elektronicznej Direct, gotówki w kopercie, usługi BankContact lub płatności PaySafeCard.

Czy oferujecie specjalny cennik przy zakupie hurtowym?

Jeżeli planujesz zakup dużej liczby nasion lub jeżeli chcesz złożyć zmówienie hurtowe, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Kontakt, podając szczegóły dotyczące produktów, którymi jesteś zainteresowany oraz ich ilości, a wtedy możemy zapoznać Cię z dalszymi szczegółami.

Czy mogę otrzymać kupon rabatowy?

Sklep Royal Queen Seeds zawsze stara się zapewnić najlepsze ceny na wszystkie swoje produkty.

Abyś mógł zaoszczędzić jeszcze więcej, udostępniamy wiele dodatkowych opcji, między innymi kupony.

Jak mogę zdobyć kupon, możliwość większych oszczędności lub darmowy towar?

- Najprostszym sposobem jest uczestnictwo we wszystkich konkursach, jakie pojawiają się na www.royalqueenseeds.com lub www.facebook.com/rqseeds

- Polubienie naszej strony na Facebooku poprzez kliknięcie w ikonę na www.royalqueenseeds.com. Wtedy automatycznie otrzymasz kupon na 5% rabatu. Jeżeli nie widzisz kuponu, wyłącz wszystkie programy blokujące reklamy, które być może są włączone w przeglądarce i spróbuj ponownie.

- Pozostawienie recenzji na temat któregoś z zakupionych u nas produktów umożliwi Ci otrzymanie kuponu rabatowego.

Wysyłka i Dostawa

Czy realizujecie zamówienia do mojego kraju?

Mimo że realizujemy zamówienia do miejsc na całym świecie, nie możemy dostarczać przesyłek do USA, Kanada, Norwegii, Australii, Chin, Malezji ani innych państw azjatyckich. Możesz także sprawdzić poniżej pełną listę krajów, do których realizujemy przesyłki:

> Click here  

Jeżeli nie możesz znaleźć swojego kraju na naszej liście, skontaktuj się z nami poprzez formularz w zakładce Kontakt. Z chęcią pomożemy Ci rozwiać wszelkie dylematy.

Ile będzie kosztować wysyłka do mojego kraju?

Zwykła przesyłka do wszystkich krajów jest bezpłatna, ale za niewielką odpłatą możesz podwyższyć standard paczki i wybrać wariant Stealth Shipping lub UPS Track&Trace, w zależności od dostępności takiej opcji. Szczegółowy cennik opłat za przesyłkę do Twojego kraju wyświetli się przy składaniu zamówienia, kiedy przejdziesz do kasy.

Shipping Methods

Czy wysyłka jest dyskretna?

Robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby na przesyłce nie było żadnych innych informacji poza twoim imieniem i nazwiskiem oraz adresem dostawy. Paczki są bardzo proste, żeby nie przyciągać uwagi. Jedną z przykładowych paczek wysyłanych przez nas można zobaczyć w zakładce „Informacje o wysyłce”.

Zawartość przesyłki nigdy nie jest widoczna na zewnątrz, w środku nie ma także formularza zamówienia określającego, jakie produkty znajdują się wewnątrz przesyłki.

W zakładce Informacje o wysyłce możesz również obejrzeć materiał filmowy, z którego dowiesz się, jak wygląda przesyłka przy wyborze wariantu Stealth Shipping. .

Co oznacza wysyłka Stealth Shipping?

Wybierając wariant wysyłki Stealth Shipping, Twoje nasiona zostaną dostarczone w oryginalnych paczkach umieszczonych wewnątrz pudełka prawdziwej płyty DVD, które zostanie zaplombowane w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa. W środku nie ma żadnych materiałów promocyjnych, faktury ani innej wzmianki łączącej przesyłkę z RoyalQueenSeeds.com. Zamówione nasiona (w oryginalnym opakowaniu) są opakowane w dodatkową kartkę wyglądającą podobnie jak te, które można znaleźć w zwyczajnym pudełku na płytę DVD, a następnie umieszczone w takim pudełku. Załączona płyta DVD nie jest atrapą, wraz z zamówieniem otrzymasz losowy wybrany film klasy B. Pudełko zostaje następnie zaplombowane w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa przed wścibskimi spojrzeniami.

Za ten wariant przesyłki pobieramy dodatkowo opłatę wynoszącą 5 euro.

Czy przesyłacie zamówiony towar na adres skrytki pocztowej?

Aby móc chronić Twoją prywatność i zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, paczki z zamówieniem wysyłamy wyłącznie na adres prywatny.

Czy doręczacie zamówiony towar do urzędów pocztowych i centrów dystrybucyjnych?

Aby móc chronić Twoją prywatność i zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, paczki z zamówieniem wysyłamy wyłącznie na adres prywatny.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Oferujemy możliwość śledzenia paczki, pod warunkiem wybrania wysyłki zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Niemniej jednak usługa ta nie jest dostępna dla wszystkich odbiorców. Jest to oferowana przez nas usługa dodatkowa, za którą pobieramy opłatę. Radzimy wybrać ten wariant, jeżeli chcesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę i otrzymać informację o terminie dostawy.

Jeżeli nie wybierzesz tej opcji, zamówienie zostanie przesłane za pośrednictwem naszej Krajowej Poczty PostNL, a to oznacza, że nie będziesz mógł śledzić paczki ze swoim zamówieniem. Zamówienia złożone w Holandii przed godziną 14:00 są zazwyczaj dostarczone już następnego dnia. Dostawa do krajów Unii Europejskiej zwykle zajmuje do pięciu dni roboczych, do krajów poza Unią Europejską – do dwóch tygodni, a w niektórych przypadkach jeszcze dłużej.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, używając formularza kontaktowego, jeżeli nie otrzymałeś przesyłki po upływie przewidywanego termin doręczenia.

Za pośrednictwem jakiej firmy przesyłacie zmówienia?

Przy wyborze zwykłej wysyłki lub wariantu Stealth Shipping, wszystkie paczki są wysyłane za pośrednictwem Krajowej Poczty PostNL. Kiedy paczka nadana jako zwykła przesyłka przekracza granicę Holandii lub leci samolotem, zostaje przekazana do kolejnego miejscowego urzędu pocztowego. Dzieje się tak, aż do momentu dostarczenia jej na adres odbiorcy.

Przy wyborze wariantu UPS Track&Trace paczki są wysyłane poprzez własną sieć dystrybucyjną firmy kurierskiej UPS, dzięki czemu docierają szybciej niż za pośrednictwem innych serwisów. Przesyłkę wysłaną za pośrednictwem UPS można śledzić, korzystając z kodu przesłanego pocztą elektroniczną. Za ten wariant oraz za usługę Stealth Shipping pobieramy dodatkową opłatę.

Czy moja przesyłka będzie skontrolowana przez służby celne?

Twoja paczka zawsze może być poddana kontroli przez służby celne, bez względu na wybraną opcję wysyłki. Należy pamiętać, że chociaż możemy wysłać zamówienie do Twojego państwa, nie jesteśmy w stanie udzielić informacji na temat statusu prawnego, jaki w Twoim kraju mają nasze produkty. Ze względu na liczbę państw, do których wysyłamy zamówione towary, niemożliwe jest dla nas śledzenie tego, co w danym kraju jest zgodne z prawem.

Tak więc, przed złożeniem zamówienia Twoim obowiązkiem jest zapoznanie się z obowiązującymi w Twoim kraju przepisami ustawowymi i wykonawczymi. Jednak nie ponosimy odpowiedzialności, jeżeli Twoja paczka zostanie zatrzymana przez urząd celny. "

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności. Wysyłamy od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt narodowych.

Opóźnienie może wynikać z braku danego produktu na stanie lub z błędów w podanym przez Ciebie adresie. W takim przypadku otrzymasz od nas e-mail ze stosowną informacją.

Kiedy moje zamówienie zostanie doręczone?

Zamówienia złożone przed godziną 14:00, które mają być wysłane w granicach terytorium Holandii, są zazwyczaj dostarczone już następnego dnia. Dostawa do krajów Unii Europejskiej zwykle zajmuje do pięciu dni roboczych, do krajów poza Unią Europejską – do dwóch tygodni, a w niektórych przypadkach jeszcze dłużej. Dzień wysyłki należy potraktować jako dzień zerowy.

Zamówienia wysyłane za pośrednictwem UPS Track&Trace docierają o wiele szybciej. Otrzymasz e-mail zawierający kod do śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz uzyskać więcej informacji na temat daty wysyłki, obecnego statusu paczki oraz spodziewanego terminu dostarczenia przesyłki.

Czy mogę przekierować swoje zamówienie na inny adres?

Podczas składania zamówienia należy podać adres odbiorcy, a ze względu na szybkość wysyłania paczek, mało prawdopodobne wydaje się, że zdążysz przekierować swoje zamówienie na inny adres. Kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn, nie mamy nad nią kontroli.

Wyjątek stanowi wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, ponieważ ma ona możliwość skontaktowania się ze swoją siecią dystrybucyjną i przekierowania przesyłki na nowy adres. Przekierowanie przesyłki będzie wiązało się z dodatkową opłatą, którą będziesz musiał uregulować.

Jeżeli w chwili zamówienia podasz jakiekolwiek błędne informacje (np. imię czy nazwisko, adres, kod pocztowy), nie będziemy ponosić odpowiedzialności za dodatkowe koszty przesyłki lub jej niedoręczenie.

Czy muszę pokwitować odbiór przesyłki?

Jedynie firma kurierska UPS wymaga pokwitowania odbioru. Przy wyborze zwykłej wysyłki lub wariantu Stealth Shipping nie musisz niczego pokwitować, a tam, gdzie to możliwe, paczka zostanie wrzucona do Twojej skrzynki na listy. Jeżeli nikogo nie będzie w domu, a Przesyłka nie zmieści się w skrzynce na listy, zostanie zatrzymana w urzędzie pocztowym do późniejszego odbioru.

Kurierzy firmy UPS będą wielokrotnie próbować doręczyć przesyłkę. Listonosze roznoszący zwykłe przesyłki podejmą tylko jedną próbę jej doręczenia, a gdy to się nie uda, zostawią ją w urzędzie pocztowym do późniejszego odbioru. Miejscowy urząd pocztowy poinformuje Cię o czekającej na Ciebie przesyłce. Będziesz mieć wtedy określony czas na jej odbiór; jeżeli nie odbierzesz paczki w tym czasie, zostanie ona odesłana z powrotem do nas.

W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy, kiedy przesyłka wróciła do naszego sklepu.

Co się stanie, jeżeli w domu nie będzie nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę?

Kurierzy firmy UPS będą wielokrotnie próbować doręczyć przesyłkę. Jeżeli nikogo nie będzie w domu, a Przesyłka nie zmieści się w skrzynce na listy, zostanie zatrzymana w miejscowym centrum dystrybucyjnym UPS do późniejszego odbioru. Jeżeli nie odbierzesz paczki w określonym czasie, zostanie ona odesłana z powrotem do nas.

Listonosze roznoszący zwykłe przesyłki podejmą tylko jedną próbę jej doręczenia, a gdy to się nie uda, zostawią ją w urzędzie pocztowym do późniejszego odbioru. Miejscowy urząd pocztowy poinformuje Cię o czekającej na Ciebie przesyłce. Będziesz mieć wtedy określony czas na jej odbiór; jeżeli nie odbierzesz paczki w tym czasie, zostanie ona odesłana z powrotem do nas.

W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy, kiedy przesyłka wróciła do naszego sklepu.

What if I have not received my order?

Orders to be delivered within the Netherlands, usually arrive the next day when you place your order before 2pm. Delivery within the EU usually takes up to 5 working days and outside the EU delivery may take up to two weeks or longer in some cases. Please count the day of dispatch as day 0 and remember that Saturday and Sunday are not working days, so do not count them.

Please contact our Customer Service using our Contact Form if you have not received your parcel by the estimated delivery date .

Prywatność i Bezpieczeństwo

Czy wysyłka jest dyskretna?

Robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby na przesyłce nie było żadnych innych informacji poza twoim imieniem i nazwiskiem oraz adresem dostawy. Paczki są bardzo proste, żeby nie przyciągać uwagi. Jedną z przykładowych paczek wysyłanych przez nas można zobaczyć w zakładce Informacje o wysyłce.

Zawartość przesyłki nigdy nie jest widoczna na zewnątrz, w środku nie ma także formularza zamówienia określającego, jakie produkty znajdują się wewnątrz przesyłki.

W zakładce Informacje o wysyłce możesz również obejrzeć materiał filmowy, z którego dowiesz się, jak wygląda przesyłka przy wyborze wariantu Stealth Shipping.

W jakim celu potrzebujecie moje dane osobowe?

W jakim celu potrzebujecie moje dane osobowe? Przechowujemy Twoje dane osobowe, aby łatwiej było nam wysyłać do Ciebie nasze produkty oraz kontaktować się z Tobą w związku z Twoimi zamówieniami. Twoje dane osobowe nie są wykorzystywane do żadnych innych celów.

Kto może zobaczyć moje dane osobowe?

Twoje dane osobowe są poufne i nigdy nie zostaną udostępnione nikomu spoza spółki Royal Queen Seeds.

Z Twoich danych osobowych korzystają wyłącznie pracownicy Royal Queen Seeds, aby zrealizować Twoje zamówienie lub skontaktować się z Tobą.

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.

Informacje o Produkcie

How do I germinate my seeds?

Mając w zespole kilku specjalistów w tej branży, wierzymy w jakość naszych produktów i uważamy, że każdy klient naszego sklepu Royal Queen Seeds powinien mieć szansę zobaczyć tę jakość w swoim zamówieniu. Ponieważ nie każdy jest równie doświadczony w uprawie nasion konopi indyjskich, zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze porady i wskazówki, dzięki którym początkujący hodowcy będą mogli osiągnąć jak najlepsze zbiory:

- Kiełkowanie (część 1)

- Kiełkowanie (część 2)

- Przechowywanie

Oferujemy także narzędzie wspomagające kiełkowanie na „‎‎Łatwy start”, które pomoże Ci maksymalnie zwiększyć tempo kiełkowania bez specjalnego wysiłku: Łatwy start. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się zapytać. Nasz zespół z działu obsługi klienta bardzo chętnie udzieli Ci pomocy.

Packaging

Royal Queen Seeds' packaging for the American market is slightly different, yet "original" just like the European package.

Some countries issue specific requirements for packaging high-value products, like the cannabis genetics bred by Royal Queen Seeds. That’s why our packaging for outer-European customers may appear slightly different. Despite a few minor changes in their appearance due both to regulations and production needs, our packaging for the American market is as much “original” as the European one.

Royal Queen Seeds packaging

Moje Konto

Jak mogę sprawdzić postęp realizacji swojego zamówienia?

Jak tylko złożysz u nas zamówienie, możesz sprawdzić postęp jego realizacji w zakładce „Moje konto” na naszej stronie internetowej. E-mailem poinformujemy Cię o kluczowych etapach, np. kiedy Twoje zamówienie zostało wysłane.

E-maile te będą zawierać numer zamówienia, daty i godziny; informacje te zawsze należy podawać podczas każdego kontaktu z działem obsługi klienta.

Czy mogę zmienić istniejące zamówienie?

Ze względu na szybkość wysyłania paczek, mało prawdopodobne wydaje się, że po otrzymaniu przez nas płatności zdążysz zmienić swoje zamówienie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zatwierdzeniu płatności przez nasz system.

Jeżeli musisz skontaktować się z działem obsługi klienta w kwestii zamówienia, radzimy zrobić to najszybciej jak to możliwe, aby uniknąć komplikacji. Zrobimy, co w naszej mocy, aby dostosować się do Twojej prośby, jednak niczego nie możemy zagwarantować.

Czy mogę wysłać powtórnie poprzednie zamówienie?

Oczywiście! Jeżeli zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do sekcji „Historia zamówień”, będziesz mógł wysłać powtórnie każde wcześniej złożone zamówienie. Wystarczy nacisnąć przycisk „Zamów ponownie” znajdujący się przy odpowiednim zamówieniu, a zostaniesz przeniesiony prosto do strony płatności. Na tym etapie do zamówienia można jeszcze dodać inne produkty lub przejść prosto do kasy.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

"Aby anulować złożone zamówienie, należy po prostu napisać to w formularzu znajdującym się w zakładce „Kontakt”. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swój e-mail oraz numer zamówienia. Z powyższej procedury możesz skorzystać również w przypadku, gdy chcesz zmienić zamówienie lub metodę płatności.

Pamiętaj, że w obu przypadkach zamówienie może być zmienione lub anulowane do czasu, kiedy nadal jest u nas; zamówienia, które zostały już wysłane, nie mogą być zmienione ani anulowane."

Czy mogę zaktualizować swój adres e-mail?

Aktualizacji adresu e-mail można dokonać poprzez zakładkę „Twoje konto” w sekcji „Dane osobowe”. Wszystkie wiadomości z naszej strony będą wysyłane na adres e-mail zarejestrowany na koncie.

Zwroty

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Naszym klientom staramy się oferować jak najlepsze produkty i usługi. W przypadku gdy nie jesteś zadowolony z produktów, usiłujemy wypracować odpowiednie rozwiązanie alternatywne lub zaproponować Ci rekompensatę.

Zwrot pieniędzy jest możliwy w przypadku produktów, które nie są otwarte ani uszkodzone. Po ustaleniu wszystkich kwestii związanych ze zwrotem, odeślij do nas produkty, abyśmy mogli je sprawdzić. Jeżeli odesłane do nas produkty będą w dobrym stanie, zaproponujemy ich wymianę, kredyt w naszym sklepie lub zwrot pieniędzy. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi, chyba że ustaliliśmy inaczej.

Jeżeli otrzymasz produkt, który został uszkodzony w czasie wysyłki, skontaktuj się z nami w okresie do jednego tygodnia od otrzymania paczki. Uprzejmie prosimy o zrobienie zdjęcia danego produktu i wysłanie go za pośrednictwem formularza znajdującego się w zakładce „Kontakt”. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Prosimy nie odsyłać do nas żadnych produktów bez naszej wcześniejszej zgody.

Jak mogę zgłosić brakujący produkt?

Jak mogę zgłosić brakujący produkt? "Jeżeli otrzymasz przesyłkę, w której zgodnie z zamówieniem brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami w okresie do jednego tygodnia od otrzymania paczki. Uprzejmie prosimy o zrobienie zdjęcia danej przesyłki i wysłanie go za pośrednictwem formularza znajdującego się w zakładce „Kontakt”. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Prosimy nie odsyłać do nas żadnych produktów bez naszej wcześniejszej zgody.

What if an item is damaged during transit?

Jeżeli otrzymasz produkt, który został uszkodzony w czasie wysyłki, skontaktuj się z nami w okresie do jednego tygodnia od otrzymania paczki. Uprzejmie prosimy o zrobienie zdjęcia danego produktu i wysłanie go za pośrednictwem formularza znajdującego się w zakładce „Kontakt”. Aby umożliwić szybką realizację zlecenia, należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Prosimy nie odsyłać do nas żadnych produktów bez naszej wcześniejszej zgody.

Kontakt

Jak mogę się z wami skontaktować?

Wprawdzie zespół Royal Queen Seeds został wyszkolony w starożytnej sztuce komunikacji za pomocą sygnałów dymnych, jednak o wiele szybciej skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta przez formularz kontaktowy.

Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?

Postaramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania. Należy pamiętać, że na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania.

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu pięciu dni roboczych, sprawdź najpierw folder ze spamem, a następnie skontaktuj się z nami ponownie za pomocą formularza kontaktowego, podając dzień i godzinę wysłania poprzedniej wiadomości.

Udzielenie odpowiedzi na pytania zadane po godz. 16:20 może wymagać nieco dłuższego czasu.

Słów kilka o Royal Queen Seeds

Royal Queen Seeds jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się producentów nasion w Europie z aspiracjami na pozycję lidera na rynku światowym. Po wielu latach pracy i badań nad produkcją najwyższej jakości nasion konopi indyjskich w Holandii, postanowiliśmy wystartować z zupełnie nową marką na doskonale znanym nam rynku. Nazwaliśmy ją właśnie Royal Queen Seeds.

Royal Queen Seeds oferuje starannie wyselekcjonowane nasiona feminizowane, auto kwitnące oraz medyczne w atrakcyjnych cenach. Jesteśmy pewni swoich produktów i gwarantujemy ich najwyższą jakość, ponieważ są one wynikiem naszego ponad dwudziestoletniego doświadczenia w tej branży. Proponowane przez nas odmiany wygrywały wiele różnych nagród na przestrzeni ostatnich lat, włączając w to prestiżowe Highlife Cup oraz High Times Cannabis Cup. Postanowiliśmy podzielić się naszym doświadczeniem i wynikami pracy z hodowcami konopi na całym świecie. Naszą ofertę kierujemy zarówno do ekspertów jak i zupełnych nowicjuszy w uprawie, każdy znajdzie u nas coś dla siebie.

Poniżej znajdziecie w podpunktach tylko kilka zalet nasion od RQS:

- Wszystkie nasze nasiona są bardzo szczegółowo badane w kierunku zachowania jak największej czystości genetycznej.
- Wszystkie dostępne w sprzedaży nasiona RQS są wyselekcjonowane ręcznie.
- Podczas procesu krzyżowania roślin przykładamy wielką wagę do zachowania najważniejszych cech każdego z użytych gatunków.
- Wszystkie nasze rośliny matki uprawiane są ekologicznie bez nawozów sztucznych.
- Każda partia nasion testowana jest przez nas pod kątem siły kiełkowania.
- Nasze nasiona są pakowane próżniowo w celu zagwarantowania ich jak najdłuższej świeżości.
- Nasiona RQS są sprzedawane w bardzo wytrzymałych opakowaniach w celu ochrony przed uszkodzeniami np. w transporcie.


Zawsze robimy wszystko co możliwe, aby osiągnąć rezultat jak najbliższy ideałowi. Oferujemy wam możliwość wspaniałych zbiorów, z roślin zawierających w sobie cechy najlepszych gatunków, cieszących się zasłużonym uznaniem na całym świecie. Niech ich smak i aromat będą najlepszą wizytówką. Oczywiście efekt finalny zależy również w dużym stopniu od samego hodowcy i jego metod uprawy.
Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek informacji dotyczących naszych produktów lub chcesz się z nami podzielić swoim doświadczeniem z nimi, możesz śmiało kontaktować się z nami telefonicznie lub za pomocą e-mail. Załoga Royal Queen Seeds pozostaje zawsze do Twojej dyspozycji.

Z najlepszymi życzeniami,

Royal Queen Seeds

Royal Queen Seeds Spain

Wyślij wiadomość