Product successfully added to your shopping cart.
Check out
 

Jak mogę sprawdzić czy otrzymaliście moje zamówienie?
Kiedy robisz zamówienie w sklepie internetowym Royal Queen Seeds, zamówienie zostanie zapisane automatycznie w naszej bazie danych. Otrzymasz następnie maila potwierdzającego, który podsumuje wszystkie nasiona, które zamówiłeś. Jeśli nie otrzymasz maila, sprawdź czy nie trafił do spamu lub do poczty blokowanej.

W każdym momencie możesz zalogować się na stronie internetowej i sprowadzić twoje konto i zamówienia; znajdziesz też tutaj aktualny stan twojego zamówienia. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas maila i zostanie zmieniony stan twojego zamówienia. 

Mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia nie jest problemem. Jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności, nie musisz nawet tego komunikować: po kilku dniach zamówienie zostanie anulowane automatycznie z powodu niewykonanej płatności.

Jeśli natomiast już zapłaciłeś, zamówienie może być anulowane tylko, jeśli nie zostało już wysłane. Sprawdź stan zamówienia na twoim koncie, aby sprawdzić czy możesz je jeszcze anulować.

Mogę zmienić adres przesyłki zamówienia i dostać je pod inny adres?
Możesz zmienić adres na twoim koncie na stronie internetowej; można również poprosić o przesłanie zamówienia na adres przyjaciela lub znajomego, zaznaczając tę opcję podczas wykonywania zamówienia.

Ile wynoszą koszty przesyłki i ubezpieczenia?
Bez względu na ilość zamówionych nasion, każde zamówienie wysyłane jest bezpłatnie na cały świat, w anonimowej paczce. Jest to zwykła wysyłka w kopercie lub paczuszce. Przesyłek tych nie da się śledzić, dlatego też bierzesz na siebie ryzyko ewentualnego zaginięcia przesyłki.

Możesz jednak wybrać opcję przesyłki śledzonej; koszty takie przesyłki wynoszą € 5.95 na zamówienie. W tym przypadku zamówienie będzie śledzone i ubezpieczone na wypadek zaginięcia lub kradzieży.

Jaka nazwa pojawi się na wyciągu bankowym karty kredytowej?
Ochrona prywatności jest bardzo ważna dla Royal Queen Seeds. Nasza nazwa nie pojawi się na wyciągu z konta czy karty kredytowej, dlatego też nikt nie dowie się, że zakupiłeś nasiona marihuany. Przechowujemy twoje dane z największą ostrożnością i nigdy nie przekazujemy ich osobom trzecim.

Ile czasu potrzeba na otrzymanie zamówienia?
Wysyłamy zamówienia natychmiast po uzyskaniu płatności; w większości przypadków zamówienie dochodzi w ciągu dwóch-trzech dni roboczych.
Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na: strona z informacjami dotyczącymi spedycji.

W jaki sposób zostaje wysłane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłane są codziennie przez PostNL lub naszego kuriera KDZ. Nasiona marihuany pakowane są w wytrzymałej foliowej torebce z bąbelkami lub w kopercie. Przesyłka nie wskazuje w żaden sposób na jej zawartość; na paczce podany jest tylko adres twój i nadawcy (który nie jest adresem Royal Queen Seeds)
Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na: strona z informacjami dotyczącymi spedycji.